Tiedotteet

Valokuituyhteyden suorituskyvyn nostokampanja päättyy: onko teillä uudessa normaalissa tarvetta entistä nopeampaan liittymään?

Siikaverkko nosti yhteistyössä Netplazan kanssa käytössä olevien 100/100 Mbps -liittymät 500/500 Mbps -nopeuteen. Toivottavasti asiakaskokemus entistäkin nopeammasta valokuituliittymästä on ollut mieluisa!

Korona-aika nosti valokuituliittymien arvoa, sillä pitkään puhuttu valokuidun toimintavarmuus pääsi nyt käytännössä todistamaan ylivoimaisuutensa. Langattomien verkkojen suorituskyky puolestaan kuormittui monin paikoin, ja poikkeusaika on lisännyt valokuidun kysyntää.

Laajakaistayhteyden suorituskyvyn nosto oli käyttäjälle maksuton ja voimassa koronakriisin aiheuttaman poikkeustilan ajan. Poikkeustoimista suurin osa päättyi 1.6. ja myös nopeudennoston osalta palaamme normaalitilaan 1.7.: kesäkuu on siis vielä ”bonuskuukausi” ennen nopeuksien ennallistamista.

Koronaviruksen aiheuttama poikkeustila on kasvattanut merkittävästi ihmisten tarvetta erilaisiin etäyhteyspalveluihin työskentelyn ja opiskelun siirryttyä lähes kokonaan tietoverkkojen kautta tapahtuvaksi. Noin 50% etätyötä tehneistä aikoo jatkaa etätöiden tekemistä soveltuvin osin myös poikkeusaikojen päättyessä: samoin moni virtuaalinen asiointitottumus juurtuu arjen käytännöksi. Täten entistäkin tehokkaammalle kaistalle on varmasti monin paikoin tarvetta. Olemme osaltamme halukkaita rohkaisemaan teitä säilyttämään nopean yhteydon ja tarjoammekin mahdollisuutta vuoden sopimukseen, jossa liittymänopeus on entistäkin nopeampi.

Halutessanne voitte nostaa 100/100 Mbps -liittymänne nopeuden huikeaan 1000/1000 Mbps -nopeuteen (sis. IPTV) vuoden sopimuksella kampanjahinnalla! Hinta on 1.7.–31.12.2020 nykyisen sopimuksenne mukainen ja 1.1.2021–30.6.2021 uuden liittymätyypin mukainen hinta (59,90 €/kk). Tilaa viimeistään 30.6. mennessä vastaamalla saamaasi tekstiviestiin SIIKAVERKKO ja liittymänne katuosoite tai ota yhteyttä asiakaspalveluun, sähköposti myynti@siikaverkko.fi, puh. 08 2370 6700.

Tartu siis tarjoukseen ja siirry uuteen normaaliin entistäkin nopeamman valokuituliittymän turvin. Erikoistarjouksemme mahdollistaa uudesta nopeudesta nauttimisen puolen vuoden ajan entisen, hitaamman liittymätyypin hinnalla.

Aurinkoista ja valonnopeaa kesää!
Terveisin Siikaverkko

You must be logged in to post a comment.