Esko Ainasoja Siikaverkon toimitusjohtajaksi

Siikaverkon toimitusjohtajaksi on nimitetty Esko Ainasoja. Hänellä on pitkäaikainen kokemus ja osaaminen kehitys- ja muutosjohtamisesta sekä verkkoliiketoiminnasta. Aiemmin Ainasoja on toiminut mm. Efficient Network Partner Oy:n toimitusjohtajana ja Loiste Energia Oy:n liiketoiminta- ja kehitysjohtajana.

– Eskolla on vahva tuntemus infra-alalta ja kasvavan liiketoiminnan kehittämisestä, mikä sopii hyvin yhteen Siikaverkon oman kehityssuunnan kanssa, toteaa Osuuskunta Siikaverkon hallituksen puheenjohtaja Juhani Marttila.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Juhani Marttila, puh. 040 560 0529
Toimitusjohtaja Esko Ainasoja, puh. 050 553 9355

Osuuskunta Siikaverkko on paikallinen, jäsentensä omistama seutuverkkoyritys Haapaveden, Kajaanin, Pyhännän ja Siikalatvan alueella Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Osuuskunta tuo toiminta-alueensa asukkaille ja yhteisöille nykyaikaiset tietoliikenneyhteydet tasavertaisesti ja kestävän kehityksen arvojen mukaisesti. Vuodesta 2014 lähtien Siikaverkko on rakentanut tai rakentamassa toimialueelleen jo lähes 2 000 km valokuituverkkoa.

You must be logged in to post a comment.