Siikaverkon liikevaihto kasvoi myös vuonna 2023, tulos selvästi ylijäämäinen

Osuuskunta Siikaverkon liikevaihto vuonna 2023 oli 630 000 euroa ja tulos verojen jälkeen 53 000 euroa ylijäämäinen. Siikaverkon toiminta on vuosien 2024–2025 aikana voimakkaasti kasvamassa uusien alueiden rakentamisen myötä.

Vuoden 2023 loppuun mennessä Siikaverkon huippunopeat yhteydet tulivat käyttöön viimeisiinkin Kajaanin länsi- ja eteläpuolisiin kyliin. Haapaveden kaupungin kattavan verkon maanrakennustyöt käynnistyivät kesäkuussa 2023 ja ensimmäiset liittymät otettiin käyttöön vuodenvaihteessa 2023–2024. Uusien alueiden rakentaminen jatkuu tiiviisti koko vuoden 2024.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Esko Ainasoja, esko.ainasoja@siikaverkko.fi, puh. 050 553 9355

Osuuskunta Siikaverkko on paikallinen, jäsentensä omistama seutuverkkoyritys Haapaveden, Kajaanin, Pyhännän ja Siikalatvan alueella Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Osuuskunta tuo toiminta-alueensa asukkaille ja yhteisöille nykyaikaiset tietoliikenneyhteydet tasavertaisesti ja kestävän kehityksen arvojen mukaisesti. Vuodesta 2014 lähtien Siikaverkko on rakentanut tai rakentamassa toimialueelleen jo lähes 2 000 km valokuituverkkoa.

(Korjattu tietoja 21.5.2024)

You must be logged in to post a comment.